از خود، بی خود

تکه‌هایی از هر چیز که نیست، هر کس که نیست.

از خود، بی خود

تکه‌هایی از هر چیز که نیست، هر کس که نیست.

من پرنده نیستم، کرگدنم

دیوانه باش

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ

نه نور، چشمانم را اذیت می‌کند، نه صدا آزارم می‌دهد و نه از محبت دیگران آزرده می‌شوم ولی می‌دانم که دارم دیوانه می‌شوم. انگار آدم‌ها همان‌هایی نیستن که دیروز میشناختم. تعجب می‌کنم این همه مدت چگونه دوام آورده‌ام بینشان. عقایدشان آزارام می‌دهد. انگار از قصد اینطور احمقانه افاضه فضل می‌کنند. همگی عوض شده‌اند؛ اصرار هم دارند من تغییر کرده‌ام. دیگر نمی‌توانم با اینها ادامه دهم. دیگر بریده‌ام. دارم تمام می‌شوم، حقیقتا دارم تمام می‌شوم.

  • مهندس شوریده‌حال

نظرات (۱)

و جالبه که همه فکر میکنن مشکل از منه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی